Sultans of Swing WoW Guild
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sultans of Swing WoW Guild

Dé Benelux guild van EpicWoW
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [Poll] Welke server word het?

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Op Welke Server gaan we spelen?
Ani-WoW Berserk
[Poll] Welke server word het? Vote_lcap33%[Poll] Welke server word het? Vote_rcap
 33% [ 2 ]
Underground Criminalz
[Poll] Welke server word het? Vote_lcap67%[Poll] Welke server word het? Vote_rcap
 67% [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 

AuteurBericht
Deatheyes
Admin
Deatheyes


Aantal berichten : 82
Leeftijd : 33
Location : Amsterdam
Registration date : 27-07-07

[Poll] Welke server word het? Empty
BerichtOnderwerp: [Poll] Welke server word het?   [Poll] Welke server word het? Icon_minitimema aug 27, 2007 12:58 pm

stemmen maar!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sosf.actieforum.com
Hippie




Aantal berichten : 8
Leeftijd : 31
Location : HELL!!!!
Registration date : 01-08-07

[Poll] Welke server word het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Poll] Welke server word het?   [Poll] Welke server word het? Icon_minitimema aug 27, 2007 1:10 pm

mijn idee^^
Terug naar boven Ga naar beneden
ames
Admin



Aantal berichten : 58
Leeftijd : 31
Location : Gent
Registration date : 27-07-07

[Poll] Welke server word het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Poll] Welke server word het?   [Poll] Welke server word het? Icon_minitimema aug 27, 2007 1:17 pm

waarom zou iedereen op een funserver willen, das leuk voor alsde een goeie server zijt aant zoeke...
Terug naar boven Ga naar beneden
Uniq111

Uniq111


Aantal berichten : 33
Leeftijd : 34
Registration date : 29-07-07

[Poll] Welke server word het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Poll] Welke server word het?   [Poll] Welke server word het? Icon_minitimema aug 27, 2007 11:03 pm

Ik vind ani-wow bleach/berserk persoonlijk een goede server. Maar dat kan ook komen omdat ik er namelijk al wat mensen heb leren kennen. En btw als je toch zo graag een blizzlike server wilt ga dan op Konoha.. en andere realm van ani-wow. blijkt ook een goede te wezen.

Maarja.. mij zie je niet zo snel een funserver inruilen voor een blizzlike one.

(btw. het stikt hier van de nederlanders op alliance)
Terug naar boven Ga naar beneden
ames
Admin



Aantal berichten : 58
Leeftijd : 31
Location : Gent
Registration date : 27-07-07

[Poll] Welke server word het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Poll] Welke server word het?   [Poll] Welke server word het? Icon_minitimedi aug 28, 2007 12:24 pm

Uniq111 schreef:
Ik vind ani-wow bleach/berserk persoonlijk een goede server. Maar dat kan ook komen omdat ik er namelijk al wat mensen heb leren kennen. En btw als je toch zo graag een blizzlike server wilt ga dan op Konoha.. en andere realm van ani-wow. blijkt ook een goede te wezen.

Maarja.. mij zie je niet zo snel een funserver inruilen voor een blizzlike one.

(btw. het stikt hier van de nederlanders op alliance)

lol? Ge weet zelf tog ook als de mensen die blizzlike willen naar dien Konoha gaan da ze nog steeds op een andere server zitten eh?... de bedoeling is juist om de guild samen te steken.
en waarom zoude nie op een blizzlike komen?...
Terug naar boven Ga naar beneden
Uniq111

Uniq111


Aantal berichten : 33
Leeftijd : 34
Registration date : 29-07-07

[Poll] Welke server word het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Poll] Welke server word het?   [Poll] Welke server word het? Icon_minitimevr aug 31, 2007 9:13 pm

Oke... daar heb je wel gelijk in, mree ik kan toch niet meer zo veel per dag spelen laat staan dat ik al spelen kan. Het school seizoen is namelijk voor mij begonnen. Als jullie ervoor kiezen om op welke server dan ook te spelen ben ik waarschijnlijk niet meer van de partij sinds ik toch niet meer vaak on zal komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Poll] Welke server word het? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Poll] Welke server word het?   [Poll] Welke server word het? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Poll] Welke server word het?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Server *WAARSCHIJNLIJK* voorgoed down.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sultans of Swing WoW Guild :: Wow gerelateerde Zaken :: Vertel.....-
Ga naar: